söndag 7 oktober 2012

Happiness is just putside my window

Tävlingen i Hedemora gick helt OK idag. Fick 61,81% så insatsen var ju helt godkänd men som vanligt finns det ju alltid saker som kan vara bättre! Vi hade tur med vädret också så det var skönt så nu är jag sugen på ut och tävla lite mer dressyr och förbättra resultaten.

Fíck ett samtal från Dan precis när jag kom ut ur duschen också så på Lördag ska jag prova Maggan D. under sadel! Lycka, är så himla sugen på att ut och rida lite lopp nu och kan ju behöva lite fler hästar att rida. Sen ska jag väl prova Jerkefaks också är det sagt men vet inte riktigt hur det blir. Kul att få bli uppsatt iallafall!!! Får ju se hur det blir om jag får jobb bara men det är ju inget klart än.

Söndagsmys och ladda för en ny spännande vecka alltså!
Kände precis hur livet fick en liten extra knuff som behövdes för att orka med!

Puss & Kram


Maggan D. och Åsa Holmberg!
Hon är ju inte direkt ful heller (;
 

Inga kommentarer: