tisdag 2 oktober 2012

It's october again

Okej okej, blev kanske inte bästa men orkade inte ta om. och jag kan ändå inte spela gitarr så det får faktiskt duga!

Precis hemkommen från en helg i Stockholm! Kom hem utan häst, vilket ju var jäkligt skönt! Var bra sugen, men inte har väl jag några pengar. Gick på auktionen fredag  och lördag och var på valla på Lördagen och Söndagen. Finns ju ganska mycket att skriva egentligen men tror jag väljer att hålla det kort för den här gången. Hade ingen kamera med så inga bilder blev det heller!

Och idag har vi bara åkt buss hela dagen. Gick lite på stan först, blev ett par leejeans, en mössa och en topp. Bara för att hon på Carlings var så himla trevlig! Måste skaffa ett jobb nu, kanske ska på intervju på Green Hotel, verkar ju hur kul som helst om jag är pepp på att flytta till Tällberg. Ska ta mig en funderare.

Peace,

Inga kommentarer: