måndag 15 oktober 2012

I'm alive

Hejsan hoppsan!
Så vart det kväll igen... Inte fan går dagarna långsamt bara för att man inte jobbar? Idag vart det lunchtrav på Rättvik, kallt å ruggitgt men kul att se min bästa vän, Madde och Malin och äta lite glass ;)
Sen hem och rida Maggan en sväng i skogen!

Rätt fullspäckad vecka alltså! Imorgon åker vi ner till Malmköping igen och kollar på lite lägenheter, Så passa er från vägarna ;) På Onsdag ska jag jobba hos Strömberg, sen rida Maggan igen. Tur att Linnea rider Leia då! På torsdag har jag nog inte så mycket inbokat förutom Annica-träning. Och så fyller fina Eric år! Så lär ju fira han nåt i helgen också! Ska äta lite med syster nu och sen ut i stallet å klappa på å ge mat till pållarna! Sen ser jag sjukt mycket fram emot andra avsnittet av torka aldrig tårar utan handskar. Skön kväll!

En liten bildbomb också!

Linus bjuder (;

Så jävla söt häst, hur blir man inte kär?



Jag å Tina fjortisposar innan vi dansade loss med bästa Sabina på bowlingen i Lördags.

Och igår var vi på kalas hos Dala och fick världens finaste tåårta!

Inga kommentarer: